2024. június 30., vasárnap

A 17.

Ma nagy nap van, Bogi egy óra múlva 17 éves lesz. Tegnap szerencsére dolgozott délután így tudtam alkotni. A korábbi számtorta ötletet gondoltam újra, de most szív formában. Egy képet láttam hasonló tortáról a Pinterest-en, és megtetszett ez a nem szokásos szívforma.

Az alap ismét az almáspite tésztája, a krémen módosítottam:

  • 40 dkg mascarpone
  • 2 dl habtejszín
  • 10 dkg porcukor
  • 1 teáskanál vaníliás porcukor
  • 1 cs habfixáló
  • kb fél citrom leve

A formát szabadkézzel rajzoltam, a sablon alapján összesen 4 szívet sütöttem, hogy a legjobb 3-ból készítsem a tart-tortát:

És amikor kihűlt, jöhetett a dekorálás/töltés a habzsákba töltött krémmel:

Mindez tegnap történt, hogy legyen ideje összeállni. az éjszakát így töltötte a hűtőben, hogy ma reggel rákerüljön minden dekoráció. Persze van két szökevény középen:

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!

Frissítés

Így néz ki egy szelet torta:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése