2013. augusztus 23., péntek

Kincskereső, azaz szülőt segítő ötlet

A nyaralásra készülve olyan ötletek után kutattam a neten, amivel kibírhatóvá tudnám tenni az utazást.
Ugyanis Bogi úúúútál utazni. És ezt enyhén fejeztem ki. Egy, azaz egy perccel az indulás után, amikor még a kapu ki sem nyílt rendesen, csak éppen kilátunk a résen, na akkor megkérdezi, hogy ott vagyunk már. (Tisztára, mint Szamár a Shrek-ből.)
További kérdések:
Mikor érünk már oda?? Már egy órája megyünk.
Hány városon kell még átmenni?? Bármilyen válasz esetén: Olyan sok??
Szóval kellettek az ötletek rendesen.
Így találtam rá Erika bejegyzésére. Mivel az autókkal nem sokra mentem volna, megcsináltam a saját kincskeresőnket.
Mindent összeszedtem, amiről úgy gondoltam, hogy az utazás közben látható lesz. A pdf-ben eléggé vegyesen vannak, de összefűzéskor figyeltem a témákra. A fenti linken a képek rosszul jelennek meg (az okát nem tudom), de letöltés után nyomtatva már jók. A nyomtatás után lamináltam, majd felvágtam a lapokat. Csak kellene egy olyan saroklyukasztó, ami csak lekerekíti a sarkokat, és nem vág bele más mintát. Kisollóval nem az igazi.
Amit még magunkkal vittünk, az Gyereketető csiga lapbook-ja volt.

Mindkettőjüknek köszönet az ötletért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...