2013. augusztus 12., hétfő

A kezdet...

Régóta érik bennem a gondolat, hogy egy helyre kellene gyűjtenem minden ötletet, megvalósult tervet, vagy az általam látogatott oldalakról, blogokról rendszerezni a megvalósításra várókat. Annyi mindent szeretek csinálni, csak a munka és család mellett kevés az időm. Időnként anya/feleség leszek, időnként kíváncsi kreatív csaj, időnként előtör belőlem a matektanár (aki nagyon szereti a geometriát :-)).

Tegnap este a nyaralásból jöttünk haza és kinéztem az ablakon. Nagyon rengeteg csillag volt az égen, és hosszasan nézelődtem. Mindig a nagy göncölre tévedt a tekintetem, és közben azon gondolkodtam, hogy a szabadságom hátra lévő idejében még kellene valami újat csinálnom. Így született meg az én Csillagom ötlete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...