2014. július 9., szerda

Mentem, ami menthető

Az este összeszedtem és kiválogattam a hétvégi gyümölcsmaradékot. Minden nagyon finom volt, csak kevés. De, hogy ne vesszenek kárba, gyorsan dzsemmé alakítottam őket. Ilyen kompozíciót kezdtem el főzni:
Őszibarack, áfonya (alul van, nem látszik), rózsa barack, ribizli, szeder.

(Persze ez munkaterápia is volt, a fejemben a munkahelyi gondok dolgoztak rendesen, és közben egyszerre agyaltam két konferencia-előadáson is.) Ahogy főtt, gyönyörű színe, finom illata lett, és ilyen lett a végül egy veres szilva dzsemhez hasonló ízű nyalánkságot kaptam. Egyedül vaníliát tettem bele a cukron kívül. Sajnos a kép nem adja vissza azt a színt.
Ez a kompozíció egyszeri és megismételhetetlen, mert ugyanilyen színű, állagú, érettségű és mennyiségű gyümölcsöt biztosan nem tudok még egyszer összefőzni.
BOGINAK ÍZLETT!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...