2014. július 6., vasárnap

Konyhai kísérlet

A hétvégén isteni főznivaló kukoricát vettem a piacon!
Na, jó,  csak egy helyről szoktam venni, és ők igen jó fajtákkal foglalkoznak. Szuper, édes, ropogós.

Eddig amennyi hely volt a fagyasztómban, azt kukoricával béleltem ki. Volt, hogy előfőzve, volt hogy csak nyersen dobtam be, de amikor melegítéskor újra felfőztem, akkor a szemek kissé összeestek. Jó volt, de mégsem az igazi.
Ha már rendszeresen dolgoztatom a dunsztoló gépemet, és még éppen volt benne egy kis szabad hely, akkor ki kellett próbálnom, hogy milyen lenne a főtt kukorica eltéve télire. 
Íme a próbaként eltett üveg:
Enyhén sós vízben 2-3 percig főztem a ketté tört csöveket, majd üvegbe tettem, és a főző vízzel feltöltöttem.
Ezután kapott még egy 80 fokon 30 perces dunsztolást. Az eredmény jól néz ki, de gondoltam, hogy még várunk vele, hátha történik valami szemmel látható változás az üvegben. Mondjuk a jövő hét végén kóstolás, és ha rendben találjuk, akkor következik a nagyüzemi gyártás.
Azt hiszem, valahogyan bővítenem kellene a spájz méretét! :-D

1 megjegyzés:

  1. Sajnos ez a kísérlet nem járt sikerrel. Pár napig még finom volt a kukorica, de mire eljött e tél, megsavanyodott. :-(
    Az állaga jó volt, csak az íze nem.

    Vajon hogyan készül a bolti kukoricakonzerv?
    Vagy itt a csutka okozta a gondot?
    Jó lenne tudni!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...