2015. február 12., csütörtök

Te rajzolsz én varrok! - saját projekt

Farsangra készülünk, és ismét felkérést kaptam Bogitól, hogy elkészíthetem a jelmezét. Idén boszorkány szeretne lenni! (Testhez álló ötlet.) Az ötlethez rögtön tervet is kaptam:
Végiggondoltam az itthoni alapanyagokat, és bár sokféle anyag van itthon, ehhez bizony be kellett szerezni néhány dolgot.
A környék össze s turkálóját felkerestem, hogy megfelelő anyagokat találjak, de a boszis fekete anyagot a Sikolyból vettem. Sokáig úgy gondoltam, hogy a pókhálót majd horgolni fogom, míg végül találtam egy olyan alapanyagjelmezt, melynek egy része igazi pókhálós tüll volt.
A felsőrész a hatalmas tölcsérujjakkal még tisztázás előtt:
És lássuk, hogy milyen lett a folytatás:
Na jó, ez így nem mutatja valami jól a lényeget. Lássuk a modellen:
És a boszorkányjelmezhez boszorkányos fogsor is dukál:
Holnap farsang, remélem, hogy jól telik majd a nap!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...