2015. január 23., péntek

Maradék fonalak

Az eredeti posztot itt olvastam:
http://index.hu/index2/#bloghu/simakotes/2015/01/10/hasznos_tippek_hogy_it_kezdj_a_maradekkal
Nagyon kevés, picit több, némi ilyen vastag, egykevéske olyan sárga, na meg az a furapamut... Folyton nagy harcot folytatok megmaradt fonalaim ellen, nehéz őket felhasználni, mert kevés van mindegyikből, de túl heterogének, hogy együtt használjam őket, meg nem is néznek ki olyan szépen a polcon, mint egy teljes gombolyag. De sohase fordult meg még a fejemben, hogy egy kis maradékot kidobjak. Összegyűjtöttem néhány szuper megoldást, mire lehet felhasználni a kis szomorú hátramaradtakat..

1. Horgolj/köss apró akármiket!

Jó, tudom, most mind azt gondoljátok: "na, kösz a semmit, kicsi izéket. Erre nem is gondoltam..." De ne aggódjatok, egészen konkrét gyűjtésem van a kicsi izékről. :)
Kulcs sapiból van horgolt és kötött minta is. A többi mintát itt találod: horgolt székláb, kötött székláb, (bár ez tökre a széktől függ, de azért itt vannak a minták) karácsonyfa, (ez a fa nagyon tuti, én is kötöttem ilyen kis cukikat karácsonyra!), mini nyúl, mini granny, mini szív.

 2. Egy cuki girland mindent megold!

Többfajta girlandot és készíthetünk a mardék fonalainkból, én elég erősen mániákus girlandfüggő vagyok, kábé minent hangulatossá tesz.

3.Ékszerek

nyaklancc.png
Ékszerhez kevés fonal kell. Elég egyszerűek, az első csak egy csík i-cord, vagy három zoknikötőtűvel is lehet, vagy akár szarvacskával. A fülbevalókat csak körbetekerték és a harmadikhoz itt a minta.

4. Díszdíszdísz

Ajándékok dekorálására is elég gyorsan alkalmas némi maradék fonal, a felkészülteknek masnis, a lustábbaknak körbetekert.
ajandek_maradek_fonal.png
Plusz néhány home dekor ötlet! A legutolsó gombolyagos lelógatósról először azt hittem, hogy talán kissé túlmutat fonaltáram méretén, de aztán kiderült, hogy a gombolyagok közepén egy hungarocell van..
home_dekor_fonal.png

5. Tárolás ötletek

 Ha pedig csak tárolnád őket addig, amíg ki nem találod mi legyen velük:
fonal_tarolas.png

 +1. Óriás hibrid gombolyag
nagygombolyag.png
Ha még ezek után sem fogytak el maradék fonalaid, végső elkeseredésedben összecsomózhatod az összeset egy óriás gombolyaggá és köthetsz belőle valami fura bohém cuccot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...