2014. január 3., péntek

A kalap tulajdonosa...


 Na persze nem a gyári, műanyag figura, hanem a saját készítésű.
Pár hónappal ezelőtt kalapot találtam. Nem sokkal később előkerült a tulajdonos is, de most a kalap nincs meg. De nem várok, kalap nélkül is fotóztam.

 Amikor Pisti Toy story lázban égett, akkor itthon nem igazán lehetett beszerezni ilyen dolgokat, ezért varrtam neki egyet. Nagy volt az öröm, vele aludt, játszott, vitte a mamához .. Aztán, ahogy lenni szokott egyre ritkábban került elő. De még nem került le a pincébe, és látta felnőni kis gazdáját.

 Minden megvan rendesen, seriff-csillag a mellényen:
 pisztolytáska az övön:
 A sarkantyú elveszett, de csizma talpán a PISTI név mellé a BOGI név is felkerült. :-)


A csizma, kalap öv és a pisztolytáska valódi bőrből van (anyukám kiselejtezett bőrkabátja hasznosult), de sárga alapon piros kockás anyagot nem találtam sehol. Ezért a sárga anyagra piros cérnával varrtam rá a kockamintát. A hátába szereltem egy kis dobozt a beszélő doboz helyett, a miénk csak rezgett, és nem beszélt. Már nem is rezeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...