2021. július 11., vasárnap

Levendulakoszorú

 

Íme a legújabb ajtódíszünk a mindent látó szemmel!😉
Ha már ennyi levendula került a kezem közé, akkor egy kicsit kreatívkodtam belőle.

A koszorú ötlete viszonylag hamar megvolt, csak megfelelő koszorúalapot nem találtam. Amit itthon elő tudtam keresni, az túlságosan kövér és nagy volt. Viszont a szörpkészítés maradékaként egy nagy köteg levendulaszár maradt, amit nem akartam kidobni. Így a zero vaste jegyében abból készült a koszorúalap. Semmi bonyolítás, csak varrócérnával tekertem körbe az egyre növő köteget, majd körré formáztam és folytattam a körbecérnázást, amíg meg nem lett a tökéletes forma:

Ezután folytattam körbetekerést, csak kisebb csokor levendulákat szorítottam az alapra. Ezzel körbeérve egy igen csinos koszorút kaptam. Itt a képen lehet viszonyítani a cérna és az olló méretéhez.

Végül egy kis masnit és egy akasztót kapott:

Mire végeztem, lett az előbbinél sokkal nagyobb köteg levendula száram. Mivel  most jól formázható még, újabb négy koszorúalapot "fontam" belőle.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...