2020. március 11., szerda

A hóvirág első éve

Tavaly valamiért elmentem a város parasztboltjába. Ezt e helyet minden valamire való helyi lakos ismeri. Mindent lehet kapni a szögtől a kerítésdrótig. Igazi retro érzés ott vásárolni. A pultnál kell kérni azt, amit éppen szeretnénk venni, és az eladó megmutatja a választékot. Amit végül megveszünk, arról ír egy blokkot, amit a pénztárban kell kifizetni, és utána lehet átvenni a pultnál. A bútorzat kissé ódivatú, de van egy igazi mindenes szaga a sokat látott alul fiókos, felül nyitott polcsornak.
Szóval elmentem ebbe a boltba, és egy állványon vetőmagokat és virághagymákat is kínáltak. És mit látok: hóvirág!
Na, ez kell nekem! Hazavittem, pár hétig még őrizgettem, utána eldugdostam a kiskertben. És ta-dam:
Március elején kinyíltak nagyjából az ibolyákkal együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...