2015. október 16., péntek

Na, mit főztem?

Többek között töltött káposztát. Mivel tegnap a Konyhafőnökben ez volt a feladat, a család ezt akart enni. Így megfőztem a saját verziómat, savanyú káposztával, füstölt hússal. A zsűri úgy döntött, hogy versenyben maradok és felmehetek a galériára. :-)

Ééééés sütöttem még rakott sütőtökös csirkét.
Na jó, tudom, hogy nem ez a legjobb ételfotó a világon, de az az ötlet nagyon megtetszett. (Nőklapja konyhája, 2015. őszi szám)
A lényeg, hogy kivajazott sütőtálba alulra sütőtök szeleteket teszünk, sózzuk, borsozzuk. A csirkemellszeletek fűszerezése is só és bors, melyeket a tökökre  teszünk, felülre újabb tökréteg következik. A tetejére zsályaleveleket tettem és tejszínnel leöntöttem. 200 fokon sütöttem alufóliával letakarva kb. félidőig. Sok levet engedett, melyet menet közben leöntöttem. A végén, hogy a zsályalevelek ne égjenek meg, edami sajt szeleteket tettem rá.
A zsálya és a sütőtök tökéletes párosnak bizonyult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...