2015. március 27., péntek

Húsvéti koszorú

"A koszorú úgy készül, hogy szétnyitom a kapszulákat, és minden kis kupakot a szomszéd kapszula tetejére pattintok vissza. Így tulajdonképpen mindenféle segédeszköz nélkül kapok egy kis kört. Az utolsónál belepattintottam egy fonaldarabkát hurok alakban, az lett az akasztója. A kapszulák tetejére alkoholos filccel rajzoltam két fekete szemet, és alá egy kis piros háromszöget, ami majdnem olyan, mint egy csőr. Merthogy az akart lenni. A kapszulák tetejére sárga zseníliadrótból készítettem bóbitát. Gyűjtöttem én apró tollakat is, de nem találtam eleget hozzá, pedig azzal még aranyosabbak lettek volna. Ugyanis a kapszulák hirtelen kiscsibékre kezdtek hasonlítani. Két piros zseníliadrótból hajlítottam a lábukat. A kapszulákba egy felforrósított dróttal olvasztottam lukat, abba tűztem a drótot. Végül kötöttem mindegyiknek egy kis színes masnit a nyakába. A gyerekek nagyon szeretik. Sőt, annyira szerették, hogy leszeretgették az egyik csibe bóbitáját. Sárga zseníliadrótom viszont nem volt több, így egy csibe bóbitátlan maradt. Reméljük, a nyuszikat nem zavarja, és szép tojásokat festenek a gyerekeknek."
Forrás: http://bezzeganya.reblog.hu/ha-karacsonykor-karacsonyfa-husvetkor-husvetfa-kell

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...