2014. november 28., péntek

Illatos adventi kalendárium

Nemrég Emesével vásárolgattunk és akkor került szóba az adventi kalendárium. Most már nem emlékszem pontosan, hogy Ákost túl nagynak gondolta-e hozzá, vagy a nagymama már megvette. Gondoltam, hogy egy nagyon egyedit kellene készíteni, ami anyának és fiának is jó lehet.
Így született a koszorú alakú adventi naptár válogatott, finom, illatos, fűszeres teákból.
Így készült:

Az alap egy tányér körberajzolásával készült kartonkarika. (Szabónak jó ruhája, cipésznek jó cipője, ábrázoló tanárnak körzője....)

Nyolcféle teából 3-3 db-ot válogattam, és próbálkoztam a jó hatású elhelyezéssel:
Végül is ez lett az egyik oldal, ragasztópisztollyal úgy rögzítettem, hogy a filter kivétele után a tasak még jó legyen dísznek. És már az a szalagot is befűztem:
A másik oldalon ugyanezek az ízek vannak csak más arányban:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...