2014. június 2., hétfő

Az első dzsem (2014)

Tegnap este a fiúk moziba mentek. Egy csajos este után Bogi már aludt, én pedig nem bírtam magammal, és muszáj volt megfőzni az idei első dzsemet. Tulajdonképen a délutáni sütiből kimaradt gyümölcsöket dolgoztam fel.
Ez a szép színű dzsem rebarbara, eper és nektarin kombinációja, az arányokat pedig nem mértem ki, az elv az volt, hogy ne maradjon egyikből sem (ezzel az újragyártást meg is akadályoztam.). Fűszer nélküli, némi cukorral készült.
És ami újítás: Idén minden üveget felcímkézek! (Itt a fotón még nincs, de azóta megkapták a feliratot.)
Eddig mindig azt hittem, hogy majd megjegyzem, miből is készült a vegyes dzsem. Tavaly olyan sok variáció készült, hogy teljesen elvesztem. Végül is az is izgalmas: Vajon milyen gyümölcsökből főztem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...