2013. szeptember 1., vasárnap

Foci mindenhol

Pisti kisebb korában imádta a focit. Minden gondolata ez volt, és ekkor szinte mindent fociminta díszített. Mára már alábbhagyott a mánia, és meg is nőtt rendesen, de a szobában még ott van két ereklye.
Az egyik a zsebkendőtartója:
 A másik egy kincses doboz, amit eredetileg varródoboznak árultak. Kihajtható, nyitható, fiókja van, sok "titkos" rekesszel.

És akkor jöhet a kérdés: Honnan vettem Buffon-os szalvétát?
Az biztos, hogy ilyet nem árultak sehol.
A mintát én nyomtattam rá sima háromrétegű szalvétára. A szalvétát (a három réteget együtt) felkasíroztam egy A/4-es lapra, és így tettem be a nyomtatóba. Aztán ugyanúgy dolgoztam vele, mint a gyárival. Azért érdemes kipróbálni előre, hogy a nyomtató festéket a ragasztólakk oldja-e. A Canon nyomtatónk gyári festékét a Művészellátós lakk nem oldotta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...